W skład Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 3 w Krakowie wchodzi Przedszkole Specjalne nr 7, Szkoła Podstawowa nr 42, Szkoła Przysposabiająca do Pracy nr 9 oraz Oddziały Rewalidacyjno – Wychowawcze.
W naszej placówce zajęcia edukacyjno – terapeutyczne odbywają się w niewielkich oddziałach i są przeznaczone dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz z niepełnosprawnością sprzężoną. Nasi podopieczni korzystają również ze świetlicy szkolnej oraz mają możliwość zamieszkania w internacie, jeżeli są spoza Krakowa. Zgodnie z obowiązującymi przepisami nasi wychowankowie mają zagwarantowany dowóz do placówki.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego Ośrodka!
Dzieci czują się u nas świetnie bo:
- panuje u nas kameralna, rodzinna atmosfera
- troszczymy się o wszystkich wychowanków
- oferujemy ciekawe zajęcia
- uczniowie wpływają na otaczającą ich rzeczywistość i nabierają pewności siebie
- mogą brać udział w atrakcyjnych zabawach, wyjściach i wycieczkach
- czują, że nam na nich zależy – i tak faktycznie jest!
Co nas wyróżnia?
- różnorodność metod i form pracy,
- przyjazna atmosfera,
- troska o bezpieczeństwo uczniów,
- mało liczne klasy,
- nowocześnie wyposażone pracownie,
- korzystanie z najnowocześniejszych technologii informacyjno – komunikacyjnych,
- możliwość zakwaterowania w internacie.
Co oferujemy?
- wykwalifikowaną kadrę pedagogów specjalnych, w tym logopedów, neurologopedów, fizjoterapeutów, terapeutów integracji sensorycznej,
- wsparcie ze strony psychologa oraz pedagoga,
- opiekę pielęgniarki lub ratownika medycznego,
- zajęcia w różnego rodzaju pracowniach,
- szeroką ofertę zajęć dodatkowych,
- nowoczesny sprzęt komputerowy oraz multimedialny,
- zajęcia w Sali Doświadczania Świata,
- ogród sensoryczny,
- bezpieczny i atrakcyjny dla dzieci plac zabaw,
- sprzęt do ćwiczeń ruchowych oraz siłownie na świeżym powietrzu,
- własną kuchnie z domowymi obiadami, respektującą zalecenia żywieniowe i indywidualne preferencje żywieniowe uczniów.